Post by adosherpaocas on Mar 15, 2022 16:41:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle Disc ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle Disc IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for at øge guld ▞▞▞
▞▞▞ Battle Disc 2022 version ▞▞▞
Hvor er det bedste spil nogensinde, det er sjovt, og du kan også spille med dine venner på den samme enhed.
Den er enkel og nem. Et af mine yndlingsspil i årevis.(og et af de bedste spil, jeg har set i årevis).
Dette spil ville være så sjovt, og jeg ville elske at spille mere, hvis der ikke var en annonce efter hver eneste ting, du gør. Og heller ikke korte annoncer, fuld på 30 sekunders annoncer, der fører dig til Play Butik. Nej tak.Hvis du fanger skiven, kaster den dig stadig, selvom du står foran den. Det er også uretfærdigt, når du skal kæmpe mod 6 bots og have opstik, men din side er helt åben. Så det er ikke din opbevaring værd
Battle Disc شبیهسازی kqh
Meget flere annonceafbrydelser siden Winter Bundle-opdateringen blev tilføjet, men spillet er for godt til ikke at betale $2,99 for at fjerne dem!
elsker de færdigheder, det kræver, og hvor hurtig du skal være for at stoppe modstanderen
Anstændig idé ødelagt med for mange annoncer. Du VIL bruge mere tid på at se annoncer end på at spille, og hvis du vil låse op for noget, kommer du til at sidde igennem endnu flere annoncer. Derudover har spillet en dårligt implementeret fysikmotor. Kollisionsdetektion er hit og miss, og disken kan ofte gå lige igennem afspilleren. Objekter hopper ikke, som de skal, så det er dybest set bare held. Få ikke denne app.
Selve spillet er sjovt og ikke alt for belastende for hverken dit batteri eller data, men annoncerne er enormt invasive. Der er bannerreklamer, annoncer, når du starter spillet, begynder og afslutter et niveau, og nogle gange, når du faktisk ønsker at lancere en annonce for at få belønninger, virker dette ikke. Spillet kan blive en smule glitchy på tidspunkter, hvor en skærm vises, og du ikke kan gå tilbage eller frem til startskærmen eller niveauet, og nogle gange gør annoncer det samme. Du sidder fast i en annonce uden mulighed for at afslutte, når den er færdig
Gud
Nød det, indtil jeg ramte en annoncevæg, hvor jeg vil spille spillet, og så pludselig afbryder annoncer, og spillet stopper ikke engang. Ellers er det godt at fordrive tiden. Mangler sværhedsgrad, da hvert niveau er det samme som det sidste og ikke noget rigtigt mål i spillet. God til Mindless sjov.
Dette er et rigtig godt spil, men prisen for skins er høj, men generelt er det et sjovt spil.
Nemt nok, nogle gode udfordringer smidt ind, men en annonce efter hver eneste modstander. Kan ikke engang afslutte en runde uden en.
Sjovt spil bare alt for mange annoncer, næsten hver eneste fase er der en 20 sekunders annonce.
Dette spil er virkelig sjovt, min yndlingsdel er, når du er færdig med et niveau, der er et slowmotion-nedbrud af baren gode jobudviklere.
Dejligt spil, men kvaliteten er lav
Havde tænkt mig at vurdere dette spil 4/5, indtil en stor ting virkelig kom ind under huden på mig. Se, du får loot boxes i dette spil. du har to valg, se en annonce, der åbner loot-boksen med det samme, eller vent tre timer på, at loot-boksen åbner. godt, jeg kan ikke lide at se på annoncer, jeg køber hellere spillet, hvis jeg synes, det er det værd. disse afskumsudviklere besluttede, at når du venter på, at tre loot-bokse åbner, og du får endnu en, vil de tvinge dig til at se annoncen, ellers vil du miste loot-boksen. forfærdeligt. 0/5 stjerne
Det er meget nemt at spille, og computeren yder meget lidt modstand, hvilket gør det lidt kedeligt
Jeg kan godt lide det
Flere annoncer end gameplay
Battle Disc Παιχνίδια προσομοίωσης zkv
Det er så godt
I dette spil skal du skyde disken og ramme blokkene for at vinde. hvis du er fjende, taber du alle dine blokke.
Battle Disc シミュレーション ouc
Den eneste grund til, at jeg har givet det en toer og ikke en 1, er fordi det er et okay spil, men mængden af tilføjelser er sindssyg og irriterende, at du skal stoppe med at spille så mange tilføjelser efter hvert niveau, du tabte eller vandt.
😡😡😡🤬🤬🤬😠😠😠🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Det er et simpelt spil med mange annoncer. Nogle gange starter du en annonce, bare du åbner appen. Nogle gange før du starter en kamp, køb i butikken, skift arena, det kan gøre det selv når du kaster disken. Jeg forstår annoncer, men dette er måden for mange at nyde, endsige spille spillet.
Ret cool vil ikke lyve lave flere, men med opdateringer, fordi det er så sejt som rigtigt, jeg kan godt lide at se flere spil, der er biler som rigtigt
Næsten uspillelig på grund af forsinkelse
sjovt spil vej til mange reklamer, det er svært at spille med disse mange reklamer, slip nogle af reklamerne, og jeg vil efterlade en bedre anmeldelse
Dette spil er fantastisk. Det har dog et problem.ALT for mange annoncer. Så de af jer, der læser dette, slår flytilstand til. Der kommer ikke en eneste annonce. Problem løst.🖒🖒🖒🖒
Battle Disc Simulation gxem
Det er rigtig sjovt. Havde det helt fantastisk med at spille det. AD-indtægtsgenerering er imidlertid alt for aggressiv. En 15~30s annonce efter hver kamp er et KÆMPE afbrydelse. Jeg forstår, at udvikleren skal tjene penge på spillet. Men kom nu, hver kamp? Hver kampbegivenhed varer ikke mere end 30'erne.........
spillet er sjovt og en fantastisk tidsdræber med fede funktioner, men for mange annoncer bringer det ned
For det første er spillet et sødt, men meget simpelt spil. Det er ikke problemet. Problemet OMG alle annoncerne. Der er annoncer i bunden, små annoncer dukker op på startskærmen for hver runde, annoncer i fuld længde efter hvert billede (2 pr. runde) og annoncer, der ikke kan springes over, omkring hver anden runde. Jeres udviklere er langt DE VÆRSTE, jeg har set. Dette spil har flere annoncer end scratcher/lotto-spil eller giveaway-spil/apps. Helt seriøst. Ikke kun at afinstallere, men vil aldrig installere et andet af dine spil!! NOGENSINDE!! DÅRLIG FORM!!
Sjovt spil. Virkelig sjovt faktisk. Men kære gud mængden af annoncer er bare latterligt.
det er så sjovt at smide diske, selvom det er lidt svært for mig, fordi jeg spiller bærbar, men det er udfordrende og jeg elsker udfordringer
Det var sjovt og udfordrende i de par etaper. Så når jeg ramte skoven (3. eller 4.), blev det ved med at fryse. Var nødt til at dræbe den og derefter genstarte. Blev til gene. Afinstaller. Venligst ret!!!
Godt, men jeg har et forslag. Idk, jeg har lige fået et spil, og jeg ved ikke, om de har dette, men. De bør tilføje multiplayer
Sjovt.. bedre hvis vi kan personliggøre fyren
godt og sjovt spil
Ok spilletid tager
Waaaaay for mange annoncer! Runderne er korte (<20 sekunder), og der er en annonce imellem hver! Er du seriøs?
Football Strike: Online Soccer Sportspel zbt
spillet er ild og udfordring på samme tid Jeg kan godt lide, at det er udfordring, fordi jeg kan lide udfordrende spil, fordi du skal bruge din hjerne
annoncer. jeg får en annonce, før den beder mig om at se en annonce. med yderligere to annoncer på skærmen. kan lide spillet, men jeg bruger mere tid på annoncer end det faktiske spil.
Er et meget godt spil